Dragon Age: The Veilguard: Steam-sikerek a nehézkes fejlesztés után!
A Dragon Age 4 fejlesztésére mindent lehet mondani, de azt biztosan nem, hogy zökkenőmentes lett volna… 2020-ra már több éve fejlesztés alatt állt a játék, de addigra eléggé vészes helyzetben volt. Először egyjátékos címként tervezték, majd innen újraszabták a koncepciót, hogy élő szolgáltatású (live service) modellen legyen erős többjátékos elemekkel (ilyen volt később az Anthem is, és emiatt is nevezték a stúdión belül sárkányos Anthemnek a játékot), ám Gary McKay belépésekor minden megváltozott 2020-ban. Elhatározta, hogy nem fogják ugyanazokat a hibákat elkövetni. Ekkor a BioWare és az Electronic Arts vezetőségével kezdett találkozni, és úgy döntött, hogy a játék egyjátékos modellt kell, hogy használjon. Az Anthem ugye elbukott, a Star Wars Jedi: Fallen Order pedig sikeres volt, úgyhogy emiatt végül az Electronic Arts is beadta… Olvasd tovább... Dragon Age: The Veilguard: Steam-sikerek a nehézkes fejlesztés után!
- Hirdetés -