Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A Lamborghini tovább terjeszkedik az Egyesült Államokban

Fotók: Lamborghini A márka bővíti márkakereskedői hálózatát az Egyesült Államokban, és a Temerario világpremierjét követően először vezeti be teljes hibrid termékkínálatát. Az Automobili Lamborghini bejelentette első bemutatótermének megnyitását a texasi San Antonio-ban, és új rekordeladásokról számol be 2024 első feléből. Az ünnepélyes megnyitó alkalmából a Huracán utódja, a Temerario[1] is ünnepelte piaci bemutatkozását. A bemutatóterem az egyik első, ahol a vásárlók testközelből megtapasztalhatják és megrendelhetik a járművet. Stephan Winkelmann, a Lamborghini elnök-vezérigazgatója, Federico Foschini marketing- és értékesítési igazgató, valamint Andrea Baldi, az Automobili Lamborghini America vezérigazgatója köszöntötte a vendégeket. „Texas fontos piac számunkra, ezért ideális hely a legendás Huracán utódjának – cégünk történetének legkeresettebb szupersportkocsija – bemutatására az augusztus eleji, a Monterey Car-ban való világbemutatója után” – magyarázza Winkelmann. „A Lamborg...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu