Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Várakozáson felüli siker a márciusi lakásbiztosítási kampány

Az először idén márciusban lebonyolított lakásbiztosítási kampány hatására erősödött a piaci verseny, csökkent a piacvezető biztosítók koncentrációja. Megnőtt – az ügyfelek számára az átláthatóságot, összehasonlítást segítő – online alkuszok szerepe, s emelkedett a jobb ár-érték arányt kínáló fogyasztóbarát otthonbiztosítások értékesítési aránya. Az ügyfelek erősödő tudatosságát jelzi, hogy csökkenhetett az alulbiztosítottság, s növekedett az ingatlanok biztosítási fedezete. A lakásbiztosítások száma a felmondási lehetőség ellenére sem csökkent, és (bár végleges értékelés csak az év végi adatokból adható), már most látható, hogy a lefedettség nőtt.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

A város, amelyik soha nem áll meg

vasarnap.hu

atv.hu

10perc.hu

Kapusváltás Kispesten

Drágul a gázolaj