Vajon jól fogy a Space Marine 2? Tim Willits elárulta, mi a helyzet a játékkal!
A Space Marine 2 vezető tervezője, Tim Willits és az id Software korábbi vezérigazgatója szerint a Warhammer-siker „a leggyorsabban fogyó játék, amin valaha dolgoztunk”… A Space Marine 2 brutális, xeno-pusztító mészárlása hatalmas hype-pal indult, így nem meglepő, hogy potenciálisan ez a leggyorsabban fogyó játék, amin az id Software korábbi vezérigazgatója, Todd Hollenshead dolgozott. Szerinte, no meg Tim Willits Saber Interactive-vezető szerint a játék úgy veri az olyan nagyágyúkat, mint a Doom és a Wolfenstein, ahogy Titus aprítja a tyranidákat a lánckardjával. A játékosok világszerte tömegével lépnek be az Adeptus Astartes soraiba, hogy megállítsák a gonosz xenók invázióját! Mindez ráadásul gyorsabban történik, mint azt a Saber Interactive csapata el tudta volna képzelni. Willits, a Saber CCO-ja a Twitteren megemlítette, hogy ő és Hollenshead úgy… Olvasd tovább... Vajon jól fogy a Space Marine 2? Tim Willits elárulta, mi a helyzet a játékkal!
- Hirdetés -