Egy ex-World of Warcraft tervező hiányolja az MMO-k szintkorlátjának elérésének hatását!
Az illető úgy gondolja, hogy ha egy MMO-ban mondjuk 80-as szint a maximum, és ezt valaki eléri, akkor az valóban érződjön eredménynek, nem pedig csak egy vállrándítással elintézendő cselekedetnek kellene lennie… A World of Warcraft megkapta legújabb kiegjét, a The War Wirhint, aminek új rendszere is van (Warbands), amivel a szintlépés is megváltozott, és nagyon gyorsan el lehet érni a maximális szintet, és egy egymásra pakolható XP-buff segítségével tényleg nem olyan nagy kihívás, hogy egy játékos el tudja érni a nyolcvanvalahányas szintet a sokak által csak WoW-ként nevezett MMO legújabb tartalmaiban. Greg „Ghostcrawler” Street, aki veterán tervező, régebben a World of Warcrafton is dolgozott, majd a League of Legends MMO-ján is (ez viszont még mindig sehol sincs…) úgy gondolja, hogy ez a rendszer túlzottan… Olvasd tovább... Egy ex-World of Warcraft tervező hiányolja az MMO-k szintkorlátjának elérésének hatását!
- Hirdetés -