Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Valaki közel két évtizedet dolgozott egy régi játék demake-jén!

Egy alapból régi játékról van szó, amit aztán egy elvetemült rajongó (másképp nem tudjuk az illetőt nevezni…) átültetett egy még régebbi technológiára… Az 1980-as évek elején a Sierra az úttörője volt annak, ahogy a kalandjátékok szöveges formából grafikussá változtak. A Mystery House után sok játék az Adventure Game Interpreter (AGI) engine-en futott. Ilyen volt a King’s Quest is. Az AGI hangeffekteket, zenéket, illetve 16 színt támogató vektorgrafikát támogatott, így a nyíl gombokkal lehetett ábrázolni, ahogy karakterünk ide-oda mozog a jelenetek között. Persze, továbbra is le kellett írni szövegesen, ha valamit fel akartunk venni vagy használni, de mégis volt vizualitása az egésznek. 1988-an viszont az AGI mellé belépett az új technológia, a Sierra Creative Interpreter (SCI). Az első játék, a King’s Quest IV így két… Olvasd tovább... Valaki közel két évtizedet dolgozott egy régi játék demake-jén!

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Új piac nyílt meg a 4iG előtt

vasarnap.hu

10perc.hu