Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Mit tegyünk, ha baj történik a nyaraláson?

Mit tegyünk, ha baj történik a nyaraláson? szaszifanni 2024. 08. 14., sze - 15:22 A vágyott és várva várt nyaralás könnyen válhat rémálommá, ha útközben lerobban az autónk, ellopják az útlevelünket, vagy nem olyan a szálloda, amilyet a katalógusban ígértek. Reklamálni, kártérítést követelni persze, ilyen esetekben is lehet, de nem árt már az indulás előtt utánanézni, milyen feltételekkel. Fotók vagy dokumentumok híján ugyanis nehéz bizonyítani, hogy penészes volt a fal, vagy a befizetett fakultatív kirándulásra nem vittek el minket. Ezért jó, ha a hiányosságokról (mint például a lepusztult szállodai szoba, nem működő légkondicionálás stb.) még a helyszínen fotó vagy feljegyzés készül, és ezeket azonnal átküldi a kliens az utazási irodának. Ha erre nincs módja, a hazaérkezés időpontjától számított három hónapon belül is benyújthatja a reklamációt, és az utazási iroda csak akkor mentesül a felelősség alól, ha a kárt az utas, valamilyen harmadik személy vagy előre nem látható és befoly...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Elszálltak a német bérek

vasarnap.hu

10perc.hu