Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Nem a levegőbe beszél a GVH, 300 milliós bírságot kapott a Wizz Air

A szakmai gondosság követelményét sértő kereskedelmi kommunikációt folytatott az automatikus utasfelvételi szolgáltatás lényeges jellemzőiről a Wizz Air, illetve a légitársaság elhallgatta, hogy egyes szolgáltatási csomagjainak részét képező „többletszolgáltatásokat” külön-külön is megvásárolhatják a fogyasztók, ezzel a cég a drágább csomagok irányába terelte a fogyasztókat – ezt tárta fel a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tilalmának megsértése miatt a GVH Versenytanácsa mintegy 307 millió forintos bírságot szabott ki a vállalkozásra. A Wizz Air az eljárás során több vállalást is tett a nemzeti versenyhatóság irányába, azonban ezeket a Versenytanács – azok kétséges megvalósíthatóságára, illetve a korábbi és jelenleg is folyamatban lévő eljárásokra is tekintettel – nem fogadta el.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Összeomlott az Intel

vasarnap.hu

A sport nem lehet áldozat!

10perc.hu