Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Viszlát szavatossági idő? El se hinnéd mire készülnek ezek az áruházak

Egy korábbi cikkben olvashattunk arról, hogy a Waitrose & Partners brit szupermarketlánc vásárlói apró, de jelentős eltérést tapasztalhatnak. Közel 500 friss termékre már nem lesz rányomtatva a lejárati dátum. Ennek a lépésnek az a célja, hogy csökkentse az élelmiszer-pazarlást azáltal, hogy arra ösztönzi a vásárlókat, hogy saját döntésük alapján döntsenek arról, hogy egy termék még alkalmas fogyasztásra vagy sem, ahelyett, hogy a nyomtatott dátumra hagyatkoznának. Angliában a Tesco 2018-ban több mint 100 friss terméknél szabadult meg a lejárati dátumtól, a Marks & Spencer pedig egy sikeres kisebb próba után 2022 nyarán több mint 300 terméknél tette meg ugyanezt. Mit gondolnak erről a hazai élelmiszerláncok? Mit tesznek az élelmiszerpazarlás ellen? Ennek jártunk most utána.

Femcafe.hu
Növekedés.hu
vasarnap.hu

Menczer Tamás: Közeledik a pillanat!

10perc.hu

Fertőzött lehet a kútvíz