Kisebb csodát tett a Toyota autóversenyzője a WEC belgiumi versenyén
A spái kettős győzelem annak fényében különösen szép eredmény, hogy a Toyota versenyhétvégéje igen rosszul indult: csütörtökön az első szabadedzésen a 7-es autó csak 19, a 8-as pedig csak 18 kört tudott megtenni szoftverhibák miatt. A legnagyobb nehézséget nem is a pályán töltött gyakorlási idő hiánya, hanem Brendon Hartley időmérős balesete okozta a Toyotának: az új-zélandi pilóta a 8-as autóval a Raidillon kanyarban megpördült a hideg gumikon, és becsúszott a gumifal alá. Bár nem tört össze nagyon a GR010 Hybrid, a kicsúszás azért jelentett hidegzuhanyt a csapatnak, mert a 8-as egység az engedélyezett 18-ból 4 gumit már nem használhatott a versenyen (azok ugyanis a balesetben kockásra koptak), és azért is, mert időmérős kör hiányában a mezőny végéről kellett rajtolnia. Viszont a Mike Conway, Kobajasi Kamui és José María López által vezetett 7-es Toyota a pole pozícióból indulhatott, és onnan meg is nyerte a versenyt, ezzel a Toyota Gazoo Racing sebringi és portimãói győzelmét köve...
- Hirdetés -