Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Hátráltató tényezőként kezeli az Xbox Series S-t a The Riftbreaker fejlesztője

Paweł Lekki, a The Riftbreakert fejlesztő Exor Studios egyik vezetője szerint a memóriakorlátozás nehézzé teszi a csapat helyzetét. A The Riftbreaker indie játék ellenére saját engine-nel rendelkezik majd (Schmetterling 2.0), sugárkövetéses árnyékokkal és megvilágítással, továbbá változó rátájú árnyalással is egyfajta technikai meglepetés lehet belőle. A WCCFTech-nek Lekki kimondta, hogy számukra az Xbox Series S igenis több munkát, sőt, korlátozásokat eredményezett. Lekki szerint az Xbox Series S további optimalizálást igényel. A stúdió képes volt gond nélkül megvalósítani Xbox Series X-re a The Riftbreakert, ami – és itt Todd Howard szófordulatát idézte – „egyszerűen csak működik”, miközben a „kistesóra” tovább kell a játékukat optimalizálni. Szerinte nem kell sok munka ahhoz, hogy az Xbox Series S-en jól fusson 1080p felbontáson (sokszor mondtuk már, hogy nem mindenki használja ki… Olvasd tovább... Hátráltató tényezőként kezeli az Xbox Series S-t a The Riftbreaker fejlesztője ap...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Mesés osztalékot fizet a Mol

vasarnap.hu

10perc.hu