Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A szupermini osztályú, kis parkolóhelyigényű autókra még várnunk kell

Az Európai Unió autókereskedőinek 2035-től a CO2-kibocsátás csupán 90 százalékos csökkentésének kell megfelelniük az uniós jogszabályokban korábban meghatározott, és 2023 márciusában elfogadott – az autóipar által azonban élénken kritizált – 100 százalék helyett – jelentette be az Európai Bizottság. A 100 százalékos terv szerint 2035-ben már nem helyezhettek volna forgalomba olyan személyautót, amiben belsőégésű motor is működik. Tehát csak elektromos autókat forgalmazhattak volna a szalonok. Ez a 10 százalék pedig azt jelenti, hogy a 2021-es 115 g/km emissziós WLTP norma helyett 11,5 grammot engedélyeznek kilométerenként egy évtized múlva. Ez persze alaposan feladja a leckét a plugin hibridek fejlesztőinek. A döntéshozók ugyanakkor elvetették az elsősorban a Renault és a Stellantis-csoport (Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram, Vauxhall) kezdeményezését, hogy a japán kei car méretszegmens mintájára hozzanak l...

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál

TWN