Gondolatjel – A Bosch fejleszti a motorosok biztonságát
Miről van szó: a motorkerékpárok sokszorosan dinamikusok, mint az autók. Akárhogy világítja ki magát egy motoros, sokszor nem veszik észre. Ebből ütközés lehet, bármilyen súlyos következménnyel. Ha egy gépkocsi megcsúszik, remélhető, hogy idejében megáll, egy motoros földre kerül, az autóforgalom közepén. Itt jön a lényeg, egy motorkerékpár soha nem blokkolhat. Idén 30 éve debütált sorozatgyártásban a Bosch első, motorkerékpároknak fejlesztett ABS-rendszere, azóta a vállalat folyamatosan fejleszti a kétkerekű járművek biztonsági technológiáit. A Bosch 1995-ben vezette be a piacra első, sorozatgyártásra kész, motorkerékpároknak kidolgozott ABS-t, amely jelentős mérföldkőnek számított a motoros biztonság fejlődésében. A blokkolásgátlós fékrendszer – az autók után – a motorkerékpárok világában is hódító útjára indult, sorozatgyártásban. A Kawasaki GPZ 1100 ABS ikonikus modelljében debütált. Azóta a Bosch folyamatosan fejleszti a kétkerekűek biztonsági technológiáit. Kutatási eredmények...
- Hirdetés -
