Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Megújult a legtökéletesebbnek mondott Toyota

Hamarosan hatvanéves lesz a Toyota zászlóshajója, a Century, ám az 1967-ben bevezetett, legelső széria óta mindössze két modellváltásra került sor: az első generációs modell harminc, a második huszonegy éven át volt forgalomban. A jelenlegi, harmadik széria a maga hét évével még újoncnak számít ebben a mezőnyben, de tekintve, hogy most, hét év elteltével kapta meg első faceliftjét, megnyugodhatunk: a Toyota vélhetően ebben az esetben is évtizedekben kívánja mérni a típus életciklusát. Kivéve persze, ha mégsem. A 2025 őszén meghirdetett stratégia hallatán, amelynek értelmében a jövőben a Century lesz a cégcsoport prémium- (vagy inkább szuperprémium-plusz) márkája, sok szív összeszorult: vajon a japán autóipar legexkluzívabb termékének nemzetközivé válása felhígítja-e azt a szilárd értékrendet, amely közel hat évtizede határozza meg a Century létezését. A mostani modellfrissítést talán aggódó ügyfeleinek szóló üzenetnek is szánta a Toyota: ne aggódjanak, a Century nem hódol be semmily...

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál