Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Az XDefiant miatt nem valósult meg a Splinter Cell új játéka!?

Mohó, folyton csak a pénzt hajhászó vezetőség kontra szenvedélyes fejlesztők, ki lehet találni, hogy melyik térfél nyert… Az AdHoc Studio debütáló projektje, a Dispatch az év egyik legjobb játéka lett. A stúdió, amelyet a Telltale korábbi fejlesztői alapítottak, hosszú és kanyargós utat tett meg, mire a Dispatch megjelent és több mint 1 millió példányban kelt el. Ez az út magában foglalt egy időszakot az Ubisoft San Franciscónál, és azt is, hogy egy új Splinter Cell játék végül elbukott az Ubisoft vezetői nyomására, akik egy játék-mint-szolgáltatásként (game as a service GaaS) működő, pénzkereső játékot akartak, amelyből végül az XDefiant lett. Nick Herman, az AdHoc társalapítója megerősítette, hogy miután ő és néhány korábbi Telltale-es kollégája 2017-ben elhagyta a Telltale-t (közvetlenül az azóta újraindított stúdió bezárása… Olvasd tovább... Az XDefiant miatt nem valósult meg a Splinter Cell új játéka!?

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál