A volt PlayStation-vezér szerint a nagy kiadóknak a kicsi, kísérleti csapatokba kellene fektetniük – mert előre senki sem tudja, mi lesz a következő siker
„Senki sem tudja igazán, milyen játék fut majd be” – állítja Shuhei Yoshida, aki szerint a nagy cégeknek érdemesebb lenne „kisebb, kísérleti projektekbe” pénzt tenni és kiadói háttérrel támogatni őket, mert így lehet a kreativitást ösztönözni. A Sony Interactive Entertainment egykori első embere úgy látja, hogy a nagyvállalatoknak többet kellene invesztálniuk a merész, kisebb volumenű ötletekbe, mivel a nap végén senki sem tudja biztosan, hogy melyik játék ragadja magával a tömegeket. Yoshida a koreai G-Star konferencia előtt beszélgetett több szaklappal, köztük a MiniMappel, olyan témákról, mint a Stellar Blade hatása, a konzolos piac és a koreai indie szcéna. Amikor arról kérdezték, miként maradhatnak kreatívak a nagy stúdiók, úgy fogalmazott, hogy a tőkéjüket inkább a kisebb fejlesztők kiadói támogatására kellene fordítaniuk. Példaként kiemelte, hogy a… Olvasd tovább... A volt PlayStation-vezér szerint a nagy kiadóknak a kicsi, kísérleti csapatokba kellene fektetniük – mert előr...
- Hirdetés -
