Elektromos kocsikkal célozza meg a flottakezelőket a BMW Group Magyarország
A BMW Group Magyarország számára kiemelten fontos a fenntartható mobilitás előmozdítása és a vállalati szektor támogatása az elektromos átállásban. Ezt szolgálja a 2020-ban indult „Going Green @ Work” program is, amely valós használati környezetben teszi lehetővé a tisztán elektromos autózás előnyeinek megismerését. A BMW és a MINI számára az idei év első három negyedéve kimagasló eredményeket hozott: mindkét két márka értékesítési rekordot ért el és összesen 26,7%-os bővülést produkáltak a tavalyi év azonos időszakához képest. Ezzel párhuzamosan tovább nőtt a tisztán elektromos modellek részaránya is. A BMW ügyfeleinek 17,4%-a választott tisztán elektromos modellt, amellyel a márka a teljes hazai elektromos piacon a harmadik, és a tradicionális prémiumgyártók között a vezető szerepet tölti be. A MINI esetében a teljes értékesítési volumen több mint 22%-át tették ki a tisztán elektromos modellek. A „Going Green @ Work” idei programja idén kifejezetten flottakezelői partnerekre fókus...
- Hirdetés -
