The Outer Worlds 2: akár gonosz befejezése is lehetett volna!
A gond csak az volt, hogy ez az oldschool megközelítés a fejlesztők szempontjából nem igazán bizonyult volna értelmesnek. A The Outer Worlds 2-ben nem állhatunk az Arcadia rendszer kollektivista megfigyelőállamának, a Protectorate-nek az oldalára. Nem szerezhetünk vagy veszíthetünk hírnévpontokat náluk úgy, mint a többi frakciónál, és a Protectorate NPC-k szinte kivétel nélkül ellenségesek. Leonard Boyarsky kreatív igazgató szerint az Obsidian a fejlesztés viszonylag késői szakaszában döntött úgy, hogy lezárja ezt az ösvényt. Mielőtt az Obsidianhoz csatlakoztak volna, Boyarsky és Tim Cain elhagyták a Fallout fejlesztőjét, az Interplayt, hogy megalapítsák rövid életű RPG-stúdiójukat, a Troikát. Itt készült az Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura, a The Temple of Elemental Evil és a Vampire: The Masquerade – Bloodlines első része. A The Outer Worlds 2 rendezője,… Olvasd tovább... The Outer Worlds 2: akár gonosz befejezése is lehetett volna!
- Hirdetés -
