A legtöbb panasz számlázással és elszámolással kapcsolatban érkezett a fogasztóvédelemhez a közszolgáltatások ellenőrzése során
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a szakmai irányítása alatt álló kormányhivatalok kiemelten kezelik a közszolgáltatások – villamosenergia-, földgáz-, víziközmű- és hulladékgazdálkodási szolgáltatások – ellenőrzését, mivel ezek a lakosság szinte egészét érintik, és a mindennapi élet elengedhetetlen részét képezik. Így a fogyasztóvédelmi tevékenység ezen területe évek óta a hatóság egyik legfontosabb vizsgálati fókusza. Az idei év első hat hónapjában összesen 1383 fogyasztói beadvány érkezett a kormányhivatalokhoz, melyek tartalmi vizsgálata azt mutatja, hogy a legtöbb panasz számlázással és elszámolással kapcsolatban érkezett, olvasható az NKFH honlapján.
- Hirdetés -