Szabadon megvásárolható a jövőből érkezett Toyota
Mi az, ami még a Toyota Century SUV-nál is drágább, de a végsebessége csak 80 km/óra, ülései pedig meglehetősen fapadosak – ha jut egyáltalán az utasoknak? A válasz a Toyota legizgalmasabb típusa, az e-Palette, amely nem csak új generációjába lépett, hanem ezzel egy időben kereskedelmi forgalomba is. A jelenleg kapható legdrágább Toyota 495 cm hosszú, 208 cm széles és 265 cm magas, az utasterében (2865 x 1780 x 2135 mm) tizenheten férnek el – négyen ülve, tizenketten állva, plusz a sofőr. Igen, sofőr: az eredeti e-Palette prototípus önvezető jármű volt, közúti forgalomba azonban így nem kerülhet – a Toyota a 2027. pénzügyi évre ígéri a 4. szintű autonóm mobilitási szolgáltatás piaci bevezetését, addig azonban a technológia csak támogatja, de nem váltja ki a hús-vér vezetőt. Az e-Palette tehát sofőrös kisbusz, de mégsem: annál sokkal több. Hatalmas ablakaival, szélesre nyíló ajtajaival, alacsony (27 és 37 cm között változtatható magasságú) padlójával és tágas belső terével nem csak u...
- Hirdetés -