A jó autó holtig tanul, de mi fizetjük
Nagy dolog a távolsági szervizszolgáltatás, amivel növelni lehet az elektromos autó hatótávját, vagy a jármű végsebességét, frissíteni a térképet, de mostanság egyre több elvárható funkcióért is fizettetnek a gyártók. Műszaki lehetőségeit kihasználva és persze nyereség növelésben ebben tényleg élen jár a Tesla, melynek legújabb akciója nem oldható meg távolról az éteren át, mert a kényelmi-biztonsági tartozékért be kell gurulni a műhelybe és persze fizetni is. Ötven éve esély sem volt erre, annak is örültél, amit kaptál a legendás Mekurtól, már ha végre felkerültél a listára és kivártad a 4-5 évet, amíg megérkezik az előjegyzett új autó. Például a Wartburg, Trabant, Zsiguli, vagy Moszkvics. Egy 407-esen tanultam vezetni, felejthetetlen emlék és nem csak vizsgadrukk, hanem a fura irányjelzője miatt is. Az öreg moszkovitának nem volt indexkarja, a kanyarodási szándékot a kormányoszlop közepére épített kis kar elmozdításával kellett jelezni. Ez a megoldás már a múlt századi Fordokon és...
- Hirdetés -