Az idei szezonban is az NFL autóipari partnere lesz a Toyota
Végre indul az NFL új 2025/2026-os szezonja, s mint mindig, ezúttal is olyan új történeteket, heroikus küzdelmeket, váratlan fordulatokat és közösségi pillanatokat várhatunk, amelyek egy életre emlékezetesek maradnak. A Toyota mint kiemelt autóipari partner számára az NFL-szezon nem csupán a bajnokság meccseinek sorozata, hanem lehetőség arra, hogy közelebb kerüljön ahhoz a több tízmillió emberhez, akik hétvégenként kilátogatnak az arénákba, a képernyő elé ülnek vagy a pályán kergetik a labdát. A 2025/2026-os szezonban a Toyota „All In. All Season.” mottóval indította el legnagyobb NFL-kampányát. A kifejezés nem is lehetne találóbb: a márka a teljes idény során jelen van, a felkészüléstől kezdve a februári Super Bowl-ig, és közben nem csupán a nézők szórakoztatásáról gondoskodik, hanem a jövő generációira is figyel. A szurkolók számára a Toyota Gameday Giveaways program az egyik legizgalmasabb kezdeményezés. Tavaly óriási sikert aratott, így idén bővített formában tér vissza: az idé...
- Hirdetés -