Megéri egy prosti szerepért?
Egy sportszponzoráció haszna nehezen kiszámítható, de szinte biztos, hogy alig jelent kockázatot. Nem véletlen, hogy a világmárkák versenyeznek a fő támogatói szerepért, legyen az olimpia, foci VB vagy Super Bowl. A filmszponzoráció már nem ennyire egyszerű, mert kiszámíthatatlan a siker, még nagy sztárokkal és szuper forgatókönyvvel is nagyot lehet bukni. Kockázatos lehet a termékelhelyezés is, vagyis egy ital, laptop vagy autó szerepeltetése egy filmben. Több márka is elutasított már ajánlatokat, mert nem volt szüksége reklámra, vagy mert kockázatosnak találta a szerep következményeit. Például, ha kábítószeres pszichopata gyilkos száguldozik autójával, vagy prostituált vezeti modelljét. Sokszor nagy összegekkel sem tudtak világmárkákat elcsábítani és leszerződtetni, mert kerülték a kockázatot. Az első James Bond filmnél nem csak ez volt az ok, az Aston Martin egyszerűen nem szorult filmszerepre, ráadásul gagyinak tartotta a sztorit, ezért pénzért sem adott autót a 007-est alakító ...
- Hirdetés -