A volt PlayStation-főnök szerint felejtsük el a grafikát, jöjjön az olcsóbb és egyszerűbb hardver
„Megálltunk a fejlődésben,” állítja a volt PlayStation-vezér, aki szerint ideje elfelejteni a grafikai hajszát, és inkább az olcsóbb, egyszerűbb hardverre kell koncentrálni. Úgy véli, hogy a technikai előrelépések már alig érzékelhetők, ezért az ár és a hozzáférhetőség sokkal fontosabb tényezővé válik. „Elértük a plafont,” – tette hozzá Layden, aki az egyszerűbb és olcsóbb hardver mellett érvel. A játékipar furcsa ponthoz érkezett. A grafika olyan részletességet ért el, hogy már nem képes úgy lenyűgözni, mint régen, így a 2020 utáni generációváltások inkább apró lépéseknek érződnek, nem forradalmaknak. Nem fogunk többé olyasmit látni, mint a 2D-ről a 3D-re való váltás, amikor a különbségek azonnal szembeötlőek voltak. Ma a fejlődés jóval finomabb, az árak viszont rendszeresen emelkednek – ez az, ami most teljesen átírja a játékipar prioritásait.… Olvasd tovább... A volt PlayStation-főnök szerint felejtsük el a grafikát, jöjjön az olcsóbb és egyszerűbb hardver
- Hirdetés -