Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy: majdnem tökéletes lett a remake!

A Crash Bandicoot eredeti vezető programozója szerint viszont volt valami, amiben a Vicarious Visions valamit teljesen megváltoztatott… A Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy általánosan jó fogadtatásban részesült, amikor 2017-ben megjelent, és ez volt az első alkalom, hogy a PlayStation rövidnadrágos kabalája PC-re is átugrott. De már régóta gyanús volt, hogy valami nem stimmel Crash ugrásaival a Vicarious Visions remake-jében. Számos Reddit poszt volt arról, hogy a játékok platformeres szegmense furcsán nehezebbek voltak mint a PlayStation-korszakban. Volt, aki szerint ez a néhány évvel ezelőtti változásoknak köszönhető Crash hitboxában, és amikor a N. Sane Trilogy megjelent, egy másik poszt elgondolkodott azon, hogy a tartsuk lenyomva az X gombot, hogy magasabbra ugorjunk mechanizmus talán egy kicsit túlmunkált. Utóbbi illetőnek igaza lehetett, ha a Naughty Dog társalapítója és… Olvasd tovább... Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy: majdnem tökéletes lett a remake!

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola