Monstrum vagy műalkotás? – Miért van minden Dark Souls szörnyben valami különös méltóság
Ha egy szörnyetegre nézve azonnal a Dark Souls jut eszedbe, nem vagy egyedül – és ezért a felelősség egy bizonyos Miyazaki furcsa, művészi rögeszméjéé. A FromSoftware legendás rendezője, Hidetaka Miyazaki, minden dizájnnál ragaszkodik egyfajta tisztaság és méltóság alapelvéhez. Ez a titokzatos elv nem csak a groteszk elkerüléséről szól: a karakterek, helyszínek és történetek mögött mélyebb, tragikus sorsok, bukott legendák bújnak meg. A most előásott tervezői műhelytitkok alapján láthatjuk, hogy a Dark Souls világának minden lénye – bármennyire félelmetes vagy torz – valahol műalkotás is egyben. Ha bármelyik Dark Souls játékot próbáltad már, biztosan szembetalálkoztál már mindenféle sötét fantasy szörnnyel: élőhalottak (járkáló holttestek), karmokkal és agyarakkal felszerelt bestiák, rongyos, torzult vagy épp csontig lesoványodott harcosok. Meglepő lehet viszont, hogy a rendező, Hidetaka Miyazaki egyfajta különleges… Olvasd tovább... Monstrum vagy műalkotás? – Miért van minden Dark...
- Hirdetés -