A Phantom Blade 0 készítői: „Sokan pénzért készítenek játékot, mi viszont pénzt keresünk, hogy játékot készítsünk”
A videojáték-ipar egyik legnagyobb erényét idézi fel az S-Game vezetője: a kreativitás és a szenvedély mindenek felett. Qiwei „Soulframe” Liang szerint „sokan pénzért készítenek játékot, mi viszont pénzt keresünk, hogy játékot készítsünk.” Az elmúlt években a videojáték-ipar jelentős változásokon ment keresztül. Nemcsak a technológiai fejlődésről, a kifinomultabb történetmesélésről és a negyedévről negyedévre bővülő csapatokról van szó, hanem egy új filozófiáról is, amely a legnagyobb vállalatoknál inkább a több millió dolláros profit hajszolásáról szól, semmint a kezdettől fogva kielégítő élmény nyújtásáról. Mégis vannak, akik megőrizték a régi iskola mentalitását, amely annyi kreativitást adott a médium számára. Erre kiváló példa a kínai székhelyű S-Game, a Phantom Blade 0 alkotója. Az S-Game jelenleg a figyelem középpontjában áll, világszerte játékosok ezreinek érdeklődését felkeltve. Nem véletlenül: a Phantom Blade… Olvasd tovább... A Phantom Blade 0 készítői: „Sokan pénzért ké...
- Hirdetés -