Final Fantasy – Soha nem lesz már olyan, mint régen? Yoshida elmondja, miért lehet teljesen más az FF17 és FF18!
A Square Enix vezetője egy rajongói kérdésre válaszolva beszélt a Final Fantasy 17-ről és 18-ról, de elismerte, hogy „nincs egyértelmű válasz” a harcrendszer kapcsán. Naoki Yoshida szerint sem ő, sem a kiadó nem tudja, hogy a jövőbeli epizódok körökre osztott vagy akcióalapú harcrendszert alkalmaznak-e, hiszen ezt mindig az adott fejlesztőcsapat dönti el. Ez pedig egészen új irányba viheti a legendás sorozatot – végleg eltűnhet a klasszikus stílus? A Final Fantasy sorozat eredetileg olyan szerepjátékos élményként indult, amely története mellett a körökre osztott harcrendszerével is kitűnt a tömegből. Az elmúlt években azonban a Square Enix bátran kísérletezett, és olyan részek is születtek – például a Final Fantasy XVI –, amelyek inkább az akciójátékok irányába mozdultak el. Felmerül a kérdés: mostantól minden Final Fantasy dinamikus, pörgős… Olvasd tovább... Final Fantasy – Soha nem lesz már olyan, mint régen? Yoshida elmondja, miért lehet teljesen más az FF17 és FF18!
- Hirdetés -