Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Josh Sawyer szerint hiba volt, hogy az RPG-k feláldozták a kihívást!

Inkább egy „mindenkire jó” ruhát készítettek, mert nem olyan nehéz könnyebb nehézségi szinteket létrehozni így azokban a játékokban. A PCGamernek nyilatkozva Josh Sawyer, az Obsidian Entertainment egyik kulcsfigurája mélyen belemerült az RPG-k nehézségi szintjeinek és komplexitásának témájába, valamint a CRPG-műfaj hullámzó fejlődésébe. Bár a klasszikus CRPG-k aranykora rövid ideig tartott, Sawyer szerint a Bethesda tette ismét vonzóvá a műfajt a nagyközönség számára. Az Obsidian mindig is próbálta megtartani azt a fajta „ropogósságot” és reaktivitást, ami mára hiánycikk az olyan játékokban, mint a The Elder Scrolls vagy a Dragon Age. „Talán a PC-s szerepjátékok újjáéledésének közepén kezdtem, tehát megjelent a Fallout, a Baldur’s Gate, dolgoztam a két Icewind Dale-en, amelyek közel sem olyan nagyszabásúak vagy befolyásosak mint ezek a címek, de a PC-s szerepjátékok akkoriban… Olvasd tovább... Josh Sawyer szerint hiba volt, hogy az RPG-k feláldozták a kihívást!

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Blikk