Elektromos, és nem GSe a legerősebb Grandland - Autoszektor
Erős platformizálásban a Stellantis csoport, szóval, ha az egyik márkájuk bemutat egy új hajtásláncot, akkor biztosak lehetünk benne, hogy hamarosan más márkáik modelljeiben is feltűnik. Így kaphatja meg a Lancia HF Ypsilon villanyos hot hatch hajtását az új Peugeot 208 GTI és az Abarth 600 is, és így kerülhet a Peugeot E-3008 és E-5008 modellekből már ismert 321 lóerős, kétmotoros, kvázi összkerekes hajtáslánc az Opel Grandlandba. Ezzel a német márka 4,6 méteres SUV-jának legerősebb változata történetes elektromos lesz, bár korábban is egy plug-in hibrid változat viselte ezt a címet, akkor még külön GSe jelöléssel. Az első motor 210 lóerős, míg a hátsó tengelyre telepített 111 lóerős, a 0-100-as gyorsulás pedig 6,1 másodperc, ami váratlanul alacsony szám egy családi SUV-tól. A módválasztó módosítja a kormányzást, a gázpedált és a hajtáslánc viselkedését is, míg sportos hangolást kap a komplett futómű és az adaptív lengéscsillapító is. Akár 500 km-es WLTP hatótávot ígérnek a 73 kWh-...
- Hirdetés -