Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A fandomok kora Több mint rajongás

Mi történik akkor, amikor a médiafogyasztás már nemcsak passzív befogadás, hanem közösségi élmény és identitásformáló erő? Amikor komoly önmeghatározássá, hobbivá, vagy akár életformává válik a rajongás? Mit jelent ma rajongónak lenni? Hogyan szerveződnek, alkotnak, sőt, időnként irányítanak a rajongói közönségek? Hol húzódik a határ a rajongás, a fogyasztás, és a kulturális részvétel között? És hogyan alakítják mindezt a platformlogikák, az algoritmusok, és a márkák, amelyek egyre inkább számítanak a fandomban rejlő gazdasági és érzelmi tőkére? A fandomok koráról szól a Médiazabálók aktuális része. [...] Bővebben!

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola

Blikk