Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Az elektromos autókat annak idején „női autókként” reklámozták

Kezdetben nem volt magától értetődő, hogy a benzinmotoros autók uralni fogják a világot. Sőt, 1900-ban az Egyesült Államokban gyártott autóknak mindössze 22%-át hajtották benzinnel, a többi megoszlott az elektromos és a gőzzel hajtott autók között. Nincs egyetértés abban, hogy mi magyarázza a benzines autók sikerét és az elektromos autók történelmi hanyatlását. Egyesek az elektromos autók műszaki gyengeségét emlegetik, annak ellenére, hogy az 1910-es években az átlagos hatótávolságuk körülbelül 135 kilométer volt, és végül olcsóbbá is vált az üzemeltetésük. Mások azzal érvelnek, hogy a technológiai korlátokat ki lehetett volna küszöbölni, ha már a 20. század első éveiben kiépítették volna az elektromos hálózatokat és a töltőállomások infrastruktúráját. Ez azonban nem zárja ki a társadalmi vagy kulturális tényezőkön alapuló magyarázatokat. Egészen pontosan a nemi szerepek és a technológia fejlődésének összefüggését. Az 1990-es években Virginia Scharff amerikai történész új szempontot...

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola