Mit bír az autó, ha ráállnak, vagy ha tetőre rakják a vasat?
A szigorúan őrzött gyári telephelyeken tilos volt fotózni a különleges teszteket, de aztán a cégvezetők rájöttek, hogy jó reklámlehetőség, amit kár kihagyni. Így került nyilvánosságra a német autógyári munkások 1938-as attrakciója, amikor bemutatták az Audi 920-as modell karosszériájának szilárdságát 1938-ban. Az Audi 920-as autót az Auto Union Audi részlege mutatta be az Audi Front UW 225-ös utódjaként. Motorja a testvérvállalat Horch által használt nyolchengeres soros rövidített változata volt. Az akkori tervek szerint az autónak az Auto Union kínálatában nagy Horch luxustermékek és az olcsóbb Wanderer modellek közötti piaci szegmenst kellett kitöltenie. Az Audinak akkoriban nem volt önálló gyártóegysége és elődjéhez hasonlóan a horchi üzemben készültek. A 920-as 3281 köbcentis, hathengeres soros motorja a kocsi orrába került. Maximális teljesítménye 75 LE (55 kW; 74 LE) 3000 ford./percnél, amivel az autó 130 km/h tempóra volt képes. A hátsó-kerékhajtású modell négyfokozatú sebess...
- Hirdetés -