Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Fontos dolgok derültek ki a Z generációról

Naponta átlagosan 4,6 órát töltenek az interneten, a közösségi platformok nemcsak szórakozást biztosítanak számukra, hanem vásárlási döntéseiket is intenzíven befolyásolják, fogékonyabbak a reklámokra mint más generációk – többek között ez derül ki a Digital Forum és a Marketing Summit szakmai utánpótláspartnere, a Diverzum, a Quantum Digitális Diákszövetkezet, Steigervald Krisztián (SteiGen) és a PwC szakmai együttműködésében […] A Fontos dolgok derültek ki a Z generációról bejegyzés először MMOnline-én jelent meg.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola

Szavazatvásárlás

Soproni Tavaszi Napok

A Kreml nem kér a tűzszünetből

Stratégiai ágazat a sport