Megújul a Land Crusier 300

A Land Cruiser 250 megjelenésével a figyelem perifériájára szorult a nagy testvér, a Land Cruiser 300. Ez részben érthető, hiszen a 250-es – a nagy múltú Prado széria legújabb tagja – kedvezőbb áron, kezelhetőbb méretben kínál ütőképes közúti és terepképességeket. Ugyanakkor a 300-as nem csak azért érdemel elismerést, mert a márka globális zászlóshajója, hanem azért is, mert annak idején, 2021 augusztusában vele debütált az a TNGA-F platform. Ez a különleges architektúra nem csak a Toyota-csoport haszonjárművei előtt nyitott meg vadonatúj dimenziókat, de a globális autóiparban is forradalmi újdonságnak számított azáltal, hogy a személyautók elektronikus, digitális tudását ötvözte a haszonjárművek robusztus felépítésével. A villamosított (hibrid) hajtásláncok, valamint fejlett vezetőtámogató funkciók bevezetését egyaránt lehetővé tevő technológia azóta számos globálisan és regionálisan forgalmazott típusban jelent meg, legutóbb épp a Land Cruiser 250-ben. Ez azonban most változni fog...

Médiapiac