Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Mit jelent a Mazda prémium elmozdulása?

Nem kedvez a jelenlegi autóipari környezet a hagyományos gyártóknak. A forszírozott villanyosítás, az egyre több alapáras biztonsági rendszer és a szigorodó károsanyag-kibocsátási normák mind ellehetetlenítik a függetlenséget vagy szimplán csak a megfizethető kis autók gyártását. Szóval nem csoda, hogy a legtöbb hagyományos gyártó igyekszik a prémium irányába elmozdulni, hogy legyen némi nyereségük is a unitokon. Ugyanez a Mazda esetében is megfigyelhető, akik most azt is elárulták, hogy miként képzelik el a három éve bejelentett prémium elmozdulást. A Mazda eddig is minőségi gyártónak számított, akik a prémiumság határán mozogtak, de ezt az elmozdulást most a kínálat felfelé bővítésével, a CX-80 vagy az új Mazda6 modellek bevezetésével kívánják egyértelművé tenni. Jon Leverett, a Mazda egyik projekt managere úgy nyilatkozott: „Nem a luxus, hanem inkább a „butik” vásárlókra koncentrálunk. Azokra, akik elvárnak egyfajta minőségi színvonalat, de fontos számukra az ár-érték arány is. A...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola

Ifjúságkutatás

Szavazatvásárlás

Soproni Tavaszi Napok