Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A szolgáltatásokért már előfizetünk, miért ne tennénk ugyanezt a termékekkel?

A hazai felnőtt lakosság alig fele hallott a termékelőfizetéses e-kereskedelemről, és alig 8 százalék próbálkozott vele – derül ki a Reacty Digital felméréséből. A kereskedők leginkább a fiatalokra építhetnek, akik körében általában is népszerűbbek az előfizetések. Az online termékelőfizetés azt jelenti, hogy a vásárló rendszeres időközönként kap egy csomagot, amiben lehetnek általa összeválogatott dolgok, mondjuk A szolgáltatásokért már előfizetünk, miért ne tennénk ugyanezt a termékekkel?

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

Megszűnik az USAID

10perc.hu

Médiapiac

Gondola

Az ötös lottó nyerőszámai

Biciklivel hajón

Biciklivel hajómn

Barcsay 125