Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A reklámok árában már megdőlt a Super Bowl rekordja

Minden korábbi csúcsot megdöntve, nyolcmillió dollárba (körülbelül 3,14 milliárd forint) kerül 30 másodpercnyi tévéreklám a profi amerikaifutball-liga (NFL) február 9-i nagydöntője alatt. A belépőjegyek 2 millió forintnak megfelelő dollártól kezdődnek. Az Economx arról ír, hogy felmérések szerint az Egyesült Államokban legalább 120 millióan követik majd a Philadelphia Eagles és a címvédő Kansas City Chiefs összecsapását, melynek a New Orleans-i Caesars Superdome ad otthont. New Orleans egyébként tizenegyedik alkalommal ad otthont az eseménynek. Tavaly 123,7 millió tévénézőt regisztráltak országszerte, azaz csaknem minden harmadik amerikai a finálét nézte. A stadion befogadóképessége 83 000 fős. Fél perc televíziós reklám ára pedig a tavaly 7 millióról 8 millió dollárra emelkedett. A TickPick piactér adatai szerint a legolcsóbb belépőjegy 5550 dollár (2,1 millió forint), az átlagos jegyár 10 474 dollár (4,1 millió forint), a legdrágább ticket pedig 56 770 dollárba (22.2 millió forint...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola

Puli a Holdon