Hogyan áll a Final Fantasy alkotójának következő játéka?
Sakaguchi Hironobu hiába töltött el már több mint négy évtizedet a játékiparban, nem állítja ez őt meg abban, hogy egy új játékon dolgozzon. 1983-ban csatlakozott Sakaguchi a Square Enix egyik jogelődjéhez, a SquareSofthoz. Játéktervezőként például a The Death Trapen és a King’s Knighton dolgozott, mielőtt az 1987-ben megjelent Final Fantasy rendezője lett volna. A JRPG aztán akkora sikereket szedett össze az akkor már eléggé küszködő Square számára, hogy ez meg tudta fordítani a japán cég szekerét. A franchise jelenleg legújabb része a Final Fantasy XVI, a legfrissebb pedig a Final Fantasy VII Rebirth. Sakaguchi ezek után további négy Final Fantasy-epizódot rendezett, mielőtt a Final Fantasy VI-tól a XI-ig producer nem lett volna. Több spin-off esetében felelős producerként dolgozott, mielőtt 2003-ban kilépett volna, hogy saját… Olvasd tovább... Hogyan áll a Final Fantasy alkotójának következő játéka?
- Hirdetés -