Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Zöldre mosva - Így verik át a Földért aggódó fogyasztókat

Mitől lesz igazán zöld és honnantól csak zöldség a fenntartható szemléletű vállalkozás? Körbejártuk, mire harapnak a fogyasztók, és milyen trendeket érdemes kerülni. Mi az a greenwashing? A zöld kereslet évek óta egyre csak élénkül. A Gazdasági Versenyhivatal idén közzétett piacelemzése szerint az élelmiszeripari reklámok közel 13%-a, a tisztítószerek 8%-a, a ruhaneműk 10%-a tartalmaz valamilyen karbonsemleges állítást a címkén, mert erre vevők az emberek. Hogy ezek valóságtartalma mennyi volt, más kérdés. Az kétségkívül előremutató, hogy szapora szektorról van szó, de sajnos igen hamar megjelentek a fiatal környezetbarát iparág vadhajtásai. Ők azok, akik zöldnek állítják be magukat, de valójában nem, vagy csak felszínesen azok. A szabad fordításban zöldre festés vagy zöldre mosás néven ismert jelenség a fogyasztó megtévesztésén alapul. Ilyenkor félrevezető vagy konkrét dezinformációt oszt meg magáról, a tevékenységéről vagy a termékéről a cég, amivel elhiteti, nála van a fenntartha...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu