Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Az EA csökkentette a Dead Space marketingköltségvetését, hogy a Mirror’s Edge-re fordíthasson több forrást a belső értékelések alapján

Az EA a Mirror’s Edge marketingjét helyezte előtérbe a Dead Space rovására, a belső értékelések alapján. A mock review-k szerint a Dead Space várható pontszáma 70 körül mozgott, míg a Mirror’s Edge esetében 90 körülire becsülték. A Dead Space később kultikus státuszt ért el szájhagyomány útján, növelve népszerűségét a megjelenés után. Az Dead Space franchise általában jó értékeléseket kapott az idők során, de ez nem volt így, amikor az Electronic Arts (EA) belső tesztelőinek mutatták be a játékot, különösen a DICE első személyű parkour-akciójátékához, a Mirror’s Edge-hez viszonyítva. Ez az összehasonlítás magyarázza azt is, hogy a Dead Space marketingköltségvetése miért nem volt méltó egy AAA kategóriás játékhoz. Bret Robbins, az eredeti Dead Space játék rendezője elmondása szerint az EA a belső tesztelések eredményei alapján… Olvasd tovább... Az EA csökkentette a Dead Space marketingköltségvetését, hogy a Mirror’s Edge-re fordíthasson több forrást a belső értékelések alapján

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

Szent János áldása

10perc.hu