Újra előkerült interjú árulja el, hogyan alakította Yoji Shinkawa művészete a Metal Gear Solid koncepcióját Hideo Kojima fejében
Egy újra előkerült interjúban Hideo Kojima felfedi, hogyan vált Yoji Shinkawa művészeti tehetsége a Metal Gear Solid meghatározó elemévé. „Egy kiborg nindzsa? Naná!” – emlékezett vissza Kojima. „Olyan karaktereket akartam, akiknek már a ruházatukból meg lehet állapítani, kik ők valójában.” Hideo Kojima 1998-as Metal Gear Solid című játéka jelentette pályafutásának fordulópontját. Az úttörő filmes megközelítés, a kifinomult játékmenet és a kreatív ötletek egyedi kombinációja új szintre emelte a lopakodós műfajt, inspirálva számos utánzót. Azonban egyik sem tudta megközelíteni Kojima Tactical Espionage Action című mesterművét. Egy 1998-ban a japán PlayStation magazinban megjelent interjú, amely most új fordításban vált elérhetővé a Schmuplations és a GR jóvoltából, bepillantást enged a játék fejlesztésébe. Az interjúban Kojima és a sorozat művészeti vezetője, Yoji Shinkawa részletesen beszélnek arról, hogyan formálta… Olvasd tovább... Újra előkerült interjú árulja el, hogyan alakítot...
- Hirdetés -