Concord: a Marvel Rivals rendezője elárulta, szerinte miért bukott meg!
Az kissé vicces, amikor egy élő szolgáltatású (live service) cím kudarcával kapcsolatban egy másiik, hasonló modellt alkamazó játék rendezője nyilatkozik, de ez történt! Thaddeus Sasser, a Marvel Rivals rendezője a VideoGamernek adott interjút. Ez a játék megjelenése után készült, és Sasser szerint azért bukott meg a bezárt Firewalk Studios fizetős (!) játéka, mert nem kínált semmilyen egyedi értéket a játékosoknak. Abban reménykedik a rendező, hogy a Marvel népszerűsége miatt meg tudják győzni a játékosokat, akik más, hasonló címekkel játszanak, hogy kipróbálják az ő projektjét is. „Van egy átállási költség. Én már befektettem az Overwatchba, van 15 skinem Pharah-hoz, nem megyek sehova. Játékfejlesztőként mindig aggódsz, amíg a közönség nem reagál. Az igazság az, hogy szerintem senki sem tudja ezt pontosan megjósolni, különben a játékipar ma… Olvasd tovább... Concord: a Marvel Rivals rendezője elárulta, szerinte miért bukott meg!
- Hirdetés -