Ajándékautókkal népszerűsíti a BMW az elektromobilitást
A BMW Group már évek óta aktívan dolgozik azon, hogy mind a lakossági, mind a vállalati ügyfelei számára megismertesse az elektromobilitásban rejlő lehetőségeket. E törekvés egyik sarokköve a 2020-ban elindított „Going Green @ Work” program, amely tesztvezetési lehetőséget biztosít céges ügyfelek számára, hozzájárulva az elektromos autózással kapcsolatos ismeretek bővítéséhez. A BMW Group a teljes hazai elektromos piacon értékesítés terén negyedik, a klasszikus prémiumgyártók között vezető szerepet töltött be 2024 első három negyedévében. Ebben az időszakban az összes hazánkban megrendelt BMW modell 14,7%-a már plug-in hibrid, 11,1%-a pedig tisztán elektromos meghajtású volt. A dinamikus fejlődést követve idén a „Going Green @ Work” program harmadik évébe lépett. A bajor prémiumgyártó minden modellkategóriában kínál plug-in hibrid vagy teljesen elektromos meghajtású alternatívát, ezzel biztosítva, hogy minden vásárló megtalálja az igényeinek megfelelő modellt. A nagyvállalatok munka...
- Hirdetés -