Indiana Jones and the Great Circle: nem kell a maximalistáknak tartania a lineáris történettől!
A MachineGames játéka (amelynek producere a Bethesda Game Studios ismert fejlesztője, Todd Howard lesz) nem fogja a maximalistákat megakadályozni abban, hogy mindent megcsináljanak… A Wolfenstein reboot kapcsán ismert stúdió (aminek lassan talán a Wolfenstein III-at is meg kéne csinálnia, nem?) az IGN-nek mondott el több részletet Indiana Jones új kalandjainak történetéről, illetve a játék világának felépítéséről. Jens Andersson, az Indiana Jones and the Great Circle kreatív igazgatója beszélt arról, hogy miképp tudunk majd mindent teljesíteni még annak ellenére is, hogy lineáris története lesz a kalandornak: „Nos, bizonyos értelemben nyilvánvalóan egy lineáris, nagyon irányított története van, amely körbevisz a világon. Kicsit másképp csináljuk ezt a játékot mint a korábbi címeket, amelyeken dolgoztunk. Itt visszamehetünk korábbi helyszínekre, és onnan folytathatjuk a játékot. Ez majdnem olyan, mint… Olvasd tovább... Indiana Jones and the Great Circle: nem kell a maximalistáknak t...
- Hirdetés -