Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

PC kisokos kezdőknek: mi az a Pay-Per-Click hirdetés?

A PPC, azaz Pay-Per-Click, egy közvetlen és hatékony online hirdetési forma, ahol a hirdetők kizárólag a hirdetésükre történő kattintások után fizetnek. Ez a modell különösen előnyös azok számára, akik gyorsan szeretnék növelni weboldaluk látogatottságát és az értékesítéseket. Mi az a PPC? Olyan online hirdetési modell, ahol a hirdetők csak akkor fizetnek, ha valaki rákattint a hirdetésükre. Ezek a hirdetések megjelenhetnek keresőmotorokban (pl. Google), weboldalakon, közösségi médiában (pl. Facebook, Instagram stb.), vagy mobilalkalmazásokban. A fizetett hirdetés célja, hogy növelje a weboldalak forgalmát, elősegítse a termékek vagy szolgáltatások értékesítését, és növelje egy márka vagy vállalat ismertségét. A PPC hirdetés előnyei A PPC hatékony és gyorsan eredményt hozó stratégia az online térben. Segítségével célzottan, a megfelelő időben és helyen jelenhetünk meg a potenciális ügyfelek előtt. A keresőmotorok és más platformok felhasználói által beírt kulcsszavak alapján aktiviz...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu