Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein

A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra, hogy a stadion látogatóinak és a focirajongóknak felejthetetlen élményeket nyújtsanak a torna ideje alatt. Ezt bizonyítják a Mastercard SpendingPulse legfrissebb adatai is, amelyek az üzletekben és online történő kiskereskedelmi eladásokat mérik minden fizetési helyzetre vetítve: a focimeccsek jelentősen növelték a vendéglátóipari eladásokat a rendező városokban - egyes esetekben akár 283 százalékkal is. Magyarország mérkőzései során az eladások növekedése (62,7% és 66,5%) jelentős, de nem a legmagasabb a dokumentumban szereplő adatok közül. Azonban stabil növekedést mutatnak, ami pozitív hatással volt a helyi gazdaságra.

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Új rekordot állított be a BUX

Miért forint a forint?

vasarnap.hu

10perc.hu