Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Nano influencerek stratégiai szerepe az élelmiszeriparban

A digitalizáció korában, amit a gyorsan fejlődő technológiák és a folyamatosan változó fogyasztói preferenciák uralnak, az élelmiszeripar alapvető változásokon megy keresztül. Ennek az átalakulásnak az egyik kulcseleme a közösségi média, amely nemcsak a fogyasztói véleményeket és preferenciákat formálja, hanem ezeknek a változásoknak a fő hajtóereje is. Ebben a dinamikus környezetben a hagyományos marketing módszereket fokozatosan leváltják az innovatívabb és interaktívabb megoldások. Ezen belül különleges szerepet töltenek be a nano influencerek, akik ugyan kisebb, de annál elkötelezettebb követői csoportokkal rendelkeznek, így nagyszerű potenciált rejtenek a stratégiai és rendkívül hatékony marketing eszközök sorában.

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

Blikk - Pénzügyek

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

Már nem sokáig tart a hőség

10perc.hu

Gondola