Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Hogyan segíthet egy híres ember az üzletben?

Ha egy influenszer népszerűsíti a termékünket, az „bizalmi kapaszkodóként” szolgálhat a fogyasztók számára. De milyen előnyökkel és kihívásokkal jár ez a marketingforma? A kiválasztás fontossága A véleményvezérek, legyenek sztárok, szakértők vagy hétköznapi emberek, hiteles hangot és személyre szabott üzenetet képesek közvetíteni, ami közvetlenül szólítja meg a célközönséget. Az is jól látható, hogy a hagyományos hirdetési formák, mint a televíziós reklámok vagy nyomtatott média, jobban működnek, ha egy influenszer is megtámogatja a márkát. Emiatt sok magyar cég vágott már bele az influenszer-marketingbe, ám a téma megítélése mégis kettős, mert nem kevesen csalódtak egy-egy rosszul teljesítő kampány után. A sikertelenség elsődleges oka lehet az, hogy nem a megfelelő influenszerrel dolgoztak a cégek. A kiválasztásnál lehet ugyanis a legnagyobb hibába futni. Nem elég csak azt nézni, hogy az adott embert hányan követik, ennél összetettebb feladatot kell megoldani. Az influenszer-kampán...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu