Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Jön a nyár, de hová tűnt a fagyis Ikarus?

Az új jégkorszakkal már nem kellett várni a teherautón érkező jégtáblákra, mert a XX. század második felében egyre több háztartásban megjelent az elektromos hűtőszekrény, amiben biztonságosan lehetett tárolni a mélyhűtött zöldséget, gyümölcsöt fagylaltot. Egyre több üzletben kínáltak Mirelit árút, aminek szállítása újabb járművek kellettek. Ebben a műfajban is élen járt az Ikarus Karosszéria és Járműgyár, mely Csepel D-705N típusú nyergesvontatóra csatolható dupla tengelyes hűtőpótkocsit készített. A tíz tonna teherbírású mozgó fridzsider mínusz 20 Celsius fokon szállította a mélyhűtött árút, a Frigotransport feliratú Ikarus pótkocsi nemzetközi minősítést is kapott a TÜV-München vizsgán. A hatalmas jármű távolsági forgalomra volt alkalmas, a városi árú-terítésre ennél kisebb kellett, ezért Mátyásföldön elkészítették az Ikarus 404K prototípust, mely alapul szolgált a 404-es jelzésű hűtőkocsi szériaváltozatának. A K-modellnek még minimális méretű hűtőrácsa és csak két kerek fényszórój...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Több tízezer fát ültettek el

vasarnap.hu

10perc.hu

Megjelent Dua Lipa új lemeze